آویسا آویسا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

دوتادخترخاله نازنازی

یادگاری های مامان

1392/10/25 0:07
نویسنده : مامان زینب
447 بازدید
اشتراک گذاری

تو این عکس که می بینید سویشرت یا کاپشن یا گرمکن حالا هر چی بود دیگه دقیقا مال 28 سال پیشه که باباجون برای من و مامان پانیذ دو تا خرید که الان بعد از سالها از توی چمدون درش آوردم و تن آویسا کردم  و همچنین این کلاه بازم مال نوزادیم بود که مامان عزیزم  (مامان جون) اینو وقتی که آویسا بدنیا اومد بهم داد گفت که مال نوزادیم بوده لبخندیه زمانی مامان زینب هم اینقد کوچولو بوده نیشخند  

مگه می تونم دست به دوربین بزنم همین که  دوربین و ببینه دوبی دوبی دوبی عت عت عت 

ببخشید اگه عکسا بی کیفیته مجبور شدم با موبایل عکس بگیرم کلافه

اینجا هم رفته توی چمدون آویسا عاشقه گندنبن به زبون خودش نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آویسا
25 دی 92 18:18
تو چمدون خوش می گذره کلاه مامانی خیللللللللللللللللللللللی خوشگله بذار ازتو عکس وفیلم بگیرند
مامان زینب
پاسخ
آویسا خیلی کنجکاوه باید به از همه چی سر در بیاره
آرین
25 دی 92 18:27
کابشن جدید مبارک جیگر الان می خورمت گردنبندت چه نازه کوتولوی من دلم برت تنگه دوربین باز باحالی هستی
مامان زینب
پاسخ
مرسی گلم منم دلم واستون تنگ شده با خاله شیدا بیاین پیشم
مامان ستیانفس
27 دی 92 0:31
ای جووووووووووووووووونم ،قربون گندنبن گفتنت عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسم
مامان زینب
پاسخ
مشی آله ژون (مرسی خاله جون)
مامان فری
13 بهمن 92 19:52
جانممممممم چه دوست داشتنیه ماشالا دخملی
طبیب دلها
12 خرداد 93 0:38
سلام...وبلاگت عالیه... آویسا چقد شیرینه ... عکساش خیلی بامزه ان